Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Αρχές για ευτυχισμένη ζωή

Αρχές για ευτυχισμένη ζωή

Από όσα έζησα, είδα και μελέτησα, διαπίστωσα ότι υπάρχουν μερικές αρχές, που διευκολύνουν την πορεία του ανθρώπου, για να πορευτεί προς την Ι­θάκη της ζωής του πιο αποτελεσματικά.

Οι αρχές αυτές είναι:

1. Λέω και βιώνω την αλήθεια και έτσι δε χρειάζεται να θυμάμαι τι είπα και σε ποιον τα είπα. Η αλήθεια για μένα είναι όπως το οξυγόνο. Είναι η ζωή μου.

2. Υπόσχομαι στον εαυτό μου να αντιμετωπίζω τα καθη­μερινά μου προβλήματα με τιμιότητα και με εγκρά­τεια και να αναλαμβάνω τη δική μου ευθύνη για τη λύ­ση τους.

3. Έχω βεβαιωθεί ότι τα πιο πολύτιμα στη ζωή μας είναι οι άνθρωποι και οι σχέσεις που δημιουργούμε μαζί τους. Προσπαθώ να εκπέμπω αγάπη, γιατί αγαπώ τη ζωή μου και θέλω να είμαι υγιής. Δεν επιτρέπω στα καρκινώματα, όπως είναι το μίσος, η ζήλια, ο φθόνος κ.ά., να φυτρώσουν μέσα μου.

4. Λέω μόνο ό,τι καλό παρατηρώ στο συνάνθρωπό μου. Έτσι, κανένας δε θα μου παραπονεθεί ποτέ για ό,τι είπα.

5. Γνωρίζω ότι είμαι μοναδικός και κάθε στιγμή αλλάζω, όπως και ο κάθε συνάνθρωπός μου, γι' αυτό είμαι ανοικτός να ακούω το συνάνθρωπό μου χωρίς προκατάληψη.

6. Δεν παραλείπω να θυμίζω στον εαυτό μου ότι είμαι άνθρωπος, όπως και συ, που σημαίνει ότι θα κάνουμε λάθη και δε θα ζητώ την τελειότητα από σένα, όπως και από μένα. Όμως, θα επιζητώ τη συνεχή βελτίωση.

7. Κάθε μέρα θα προσπαθώ να χαίρομαι ό,τι όμορφο και ό,τι ωραίο υπάρχει μέσα μου και γύρω μου, γιατί ξέρω ότι μόνο η δική μου αδυναμία να εκτιμώ τα δώρα του Θεού μικραίνει το μεγαλείο της προσφοράς Του.

8. Δεν επιτρέπω στους άλλους να μιλούν αρνητικά και υποτιμητικά για κάποιον, που δεν είναι παρών και έ­τσι οι συνομιλητές μου αποκτούν την αίσθηση της δι­καιοσύνης, της αλήθειας, της καλοσύνης και της κα­λής σκοπιμότητας στη ζωή, αφού είναι κοινό μυστικό, πως ο κακός λόγος επιστρέφει πιο κακός σε κείνον που τον είπε.

9. Βασίζομαι στα μηνύματα που προέρχονται από μέσα μου, είμαι αφιερωμένος με ενθουσιασμό σε ό,τι κάνω και συμμετέχω ολόψυχα στις καθημερινές πράξεις. Εκπληρώνω το χρέος μου, με σκοπό να είμαι σε αρμονία με τον εαυτό μου, το περιβάλλον μου και να βοηθώ με κάθε τρόπο τον κόσμο να γίνει καλύτερος, έστω και για ένα μόνο άλλον άνθρωπο.

10. Ενεργώ και εργάζομαι σαν όλα να εξαρτώνται από μένα. Ενώ ενεργώ και, όταν τελειώνω, προσεύχο­μαι, γιατί όλα εξαρτώνται από το Θεό. ."Τα αδύνατα παρ' ανθρώποις δυνατά παρά τω Θεώ...

Από το βιβλίο «Ο σωστός Γονιός, Δάσκαλος, Άνθρωπος,. Τα 12 απαραίτητα βήματα». (Εκδόσεις ΕΡΕΥΝΑ, Κρέμου 116, 17676 Καλλιθέα).